Underbara älskade vår

Det är vår, mer vår än det varit på mycket länge. Jag har övningskört med far och mor, till farmor som bjöd på lunch. Det var väldigt mysigt att sitta hemma hos farmor, på hennes veranda och snacka lite psykologi. Det är det enda som rör sig i mitt huvud nuförtiden, psykologiprov. Men det är kanon mysigt när rummet är nystädat, när jag luktar nyduschad och när livet ler tillbaka emot en. Jag bryr mig inte om det så mycket, jag är duktig och jag pluggar. Det är en positiv utmaning, jag ser bara positivt idag.




image8



För ett tag sedan såg jag på "Underbara Älskade", en svensk film med Michael Nyqvist och Anastasios Soulis, Soulis som spelade huvudrollen i "Den Bästa Sommaren". Jag blev fångad och jag kan knappt tänka på något annat än filmen för tillfället, och psykologin då men man kan använda psykologin i tolkningsfrågor i filmen, och det gör den bara ännu mer intressant.


Jag var ute med Camilla och Jeanette i fredags, det blev Capri och filmen "Phone", alltså underbar mat och skräpig koreansk skräck. Jag älskar att se kass skräckfilm med Camilla och Jeanette. De skrämmer mig mer än filmen i sig. Självklart var det laddat med onyttigheter, såsom godis och "Ben n' Jerry" glass. Mumma!


Nu ska jag försöka återgå till min psykologi och sätta mig ute i solen med en kopp kaffe.




Det är vår, mer vår än det varit på mycket länge.

P U S S E L


Kommentarer
Postat av: Anna

http://annarydberg.blogg.se/1208874458_god_loves_everyone.html

:D

Postat av: J

Han e lite små söt tycker jag. När han spelade huvudrollen i den bästa sommaren var jag småkär i honom..hihi fniss

2008-04-23 @ 17:01:06
URL: http://finii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback