Varm ångest

I dag laddar vi för fest, vi klär på oss sommarkläderna och styr mot målet Frösakull. Johanna och Jessica firar deras artonde födelsedag och då är vi alla där och firar dem. Det blir förfest här hemma först, ett gäng checkar in vid klockan 19. Innan dess ska jag städa lite, handla förnödenheter och självklart fräscha mig lite. Jag är extremt pepp och det ska bli skoj att skaka lite rumpa : D

Igår hände något otroligt, jag har ju lagt upp "God Loves Everyone" på You Tube och fick beröm av självaste kompositören från Kanada, Ron Sexsmith, galet. Han skrev en mycket fin kommentar och det har varit extremt roligt att följa diskussionen om klippet på forumet.

Jag mår bra trots att jag jagas av skolarbeten och stress. Det känns som om det kommer gå fort fram till sommarlovet och det känns som om jag har mycket att göra innan det infaller, nationella prov, konserter, arbeten och läxor. Jag har ju trots allt upplevt lite sommarflärd nere i Italien, känslorna som vållades där bär jag med mig.

Tills vi ses:

P U S S E L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback