Annons?

Jag har ett ganska litet rum, med en dörr som knarrar, min säng är stor och jag har en gigantisk tv på rummet, två fotöljer och en stor garderob. Jag som person är lugn och trevlig, spontan och rolig. Jag söker dig som söker kärlek, då söker vi varandra

Arbeta, arbeta. Nu är det dags i kväll igen, det är inte alls så att jag inte uppskattar mitt arbete, men just för tillfället finner jag det ganska ogivande. Alla i min närhet har börjat sitt lov, åker till Stockholm, Göteborg, Fjällen, men jag, jag är fast här i hstad och jobbar, rättvist? Mja, knappast.

Som tur var slapp jag lida av Melodifestivalen igår! Istället blev det biljettrivning och ett krystat leende, misstolka mig fel, mitt jobb är fantastiskt, men som tidigare nämnt, för tillfället rätt ogivande.

Nu blire det frukost, jag känner att det börjar dra i magen, på återseende.

P u s s e l

Kommentarer
Postat av: Kärleken..

Kul att jag hittade din blogg. Jag letar och jag finner. Jag flyttar in och bränner mig fast. Jag skapar ett märke. Jag gör dig galen, sjuk och sårbar. Jag gör dig beroende. Mitt hem är någonstanns där..ja.. mitten. Och varje gång jag känner för det kan jag skapa jordbävningar. Någon gång ibland rivs jag. Ibland säger jag ja, ibland säger jag nej. Ibland är jag din, ibland är jag någon annans. Ibland överger jag..ibland kommer jag tillbaka, ibland inte, dock blir jag aldrig övergiven. Ja, det är mig folk brukar söka..kärlek.

2008-02-17 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback