Återfall?

Återigen, jag faller tillbaka på min blogg.
då ställs självklart frågor,
varför slutade du?
varför börjar du?

Jag slutade för att jag upptäckte att jag skrev ut dagbok på nätet, om saker som tyngde mig och som jag tyckte var jobbigt. Det var otroligt onödigt och jag ska försöka ägna min blogg till mer positiva tankar och värderingar. : D

Jag börjar för att jag vill dokumentera mitt liv lite och självklart för jag vill dela med roliga saker med er. Haha.

Idag är det Tisdag, ingen solosång eller bussresa med Ipod väntade. Inget totalt misslyckande, jag har fått min dos av sång på sistone och min elaka förkylning verkar, trots alla vårkänslor inte lämna mig. Det blir en skiva, inom en snar framtid i allafall. det känns rätt gott, och spännande, jag lovar att jag kommer pracka på er den. ;  )
Matteprov på Torsdag, jag är pepp, jag har pluggat. Nu hoppas jag bara att allt funkar på provet. Pallar inte fler omprov och sådant skit, det är trots allt viktigt med matte B, jag ska helt klart gå ut med G i kursen i vart fall. Mina två bönder är sjuka, Sofia och Filippa, det är tråkigt men jag vet att de bättrar på sig snart.

Jag var så lycklig igår, det var något som drog igenom mig trots att jag var host och krassel.
Det är ok, det får gärna fortsätta så här. Nu blir det 60 talshits och te, livet är bra mys i allafall.

Återigen, jag har fallit tillbaka på min blogg, med ett större leende än förut.

//

P U S S E L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback