Förutfattade meningar

Temadag stod på schemat idag. Temat på temadagen var: Fördomar. Det var visst intressant och roligt, men det blev en alltför lång dag för mig och mitt psyke ;   ).

En fika, en stund, chai med hjärtformad kanel
och själv klart den berömda cheesecaken.
Det bar av till Espresso House med fina, fina Filippa idag. Vi satt och pratade om viktigheter, och det känns bra att prata med dig, enklet och roligt. T a c k

I morgon, då är det dags, m a t t e p r o v. knappast rättvist!
jag ska inte fira alla hjärtans dag, jag har ingen att fira den med, så det blir en vanlig dag med te och dikterier. Jag ska försöka lägga näsan i boken och faktiskt plugga lite, men jag pallar inte nu. Får bli en tidig morgon, med ett trött leende och rufsigt hår, med matteboken i högsta hugg.

F R E D A G, jag längtar!

Mrrocky, over and out

//

P U S S E L

Kommentarer
Postat av: F <3

aw söti!

Postat av: Fridis

Grattis till matten!! ;)

2008-02-14 @ 15:19:55
Postat av: Lovisa

Även om du inte skulle fira alla hjärtans dag så hoppas jag ändå att den är bra hittils (: Kram!

2008-02-14 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback