Inte när jag är här...

Jag är väl som vanligt antar jag, besatt av någon film jag sett nyligen, just i detta fallet är det "Sweeney Todd -  The Demon Barber of Fleet Street. Jag har gått och nynnat på "Not while Im around", nästan så mycket att jag gnagat hål i huvudet på mamma. Var med Nisse och Mami hos vetrinären i morse, jag har en panikhund, jag tror på fullt allvar att han trodde vi skulle lämna honom där. Han har aldrig fjäskat så mycket på 10 minuter.

Igår var jag med Frida, underbara Frida. Vi drog till staden i ungefär en timme, sedan tröttnade vi på tråkiga Halmstad, jag kilade in på Hemköp och köpte Ben and Jerry glass, medans Frida drog Torget och frukt, jag borde helt klart se över mina matvanor. Sedan fortsatte jag vidare vid sex tiden in till staden, för att träffa den snyggaste ungen på jorden: Josefine. T a c k, det var sjukt mys, vi fikade och snackade skit om allt och inget. Det var skönt, och behövligt. Vi tittade in hos Josefines mamma en snabbis innan jag sprang till bussen. Josefines mor är precis lika go som sin dotter, och det var mys att bara sitta i soffan där och se dem smågnabba.

En puss, en spurt senare var jag på bussen. Jag var nästan helt passiv på bussen ville bara hem, hem. Väl hemma blev det slappt och jag tog emot "Not while Im around" av Frida, och sedan dess har jag varit besatt.

Nu i dag, blir det slappt, jag måste hitta någon som vill dela dagen med mig. Ringer du?

P U S S E L

Kommentarer
Postat av: Vranjes

Blogg alltså ;)

Här får man ingen cred för matteprovet! Det var som tusan...

/Hank

2008-02-20 @ 16:36:41
Postat av: Josefine

vi brukar smågnabba..hihi Tack babe! men vart håller du hus. jag har ringt dig hela flera gånger.. CALL ME!!

Postat av: Fridis

Du kommer alltid att vara besatt av Sweeney Todd. jag lovar, den bli aldrig dålig, jag visste att du skule älska den. :) Hoppas du mår bra. Tack för allt min vän. I´ll never let you go, "my friend, my faithfull friend"

2008-02-21 @ 00:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback