Lovande

Nu blir det lov för min del, skönt! Jag blir några kronor rikare nästa månad och det tar jag emot med ett leende. På lovet ska mycket ske, och många möten ska äga rum. Fast samtidigt i detta bestämda känns det som världen ligger för mina fötter i en hel vecka. Det blir enklare att andas nu när luften lättar och att få sova extra timmar i sängen är helt klart underskattat. Jag har drömt så mycket på sistone, och den ena drömmen är bättre än den andre, det känns som om vintern är på väg ur mitt liv och att våren börjar ta sig hit igen på lätta fötter.

Kärleken har tydligen hälsat på i min blogg, ack varför så drömmande och trollsk? Jag vet hemligheterna bakom ditt milda leende, bakom dina vackra fasader. Tro inte att jag svamlar i blindo, inte heller att jag tänker ge upp sökandet efter dig, fly härifrån ty här finns inget att hämta.

Jag ska försöka dra mig mot sängen nu, och vila mitt huvud, och framför allt dra av mig alla kläder som stinker popcorn os. Vi har ett trevligt lov framför oss, så skönt! Vi ses på fiken i halmstad, hihi.

P U S S E L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback