Magi

Super Dogde Ball, Samurai Showdown och Chip n' Dale lirades flitigt i Onsdagskväll och natt. Ja, med andra ord besökte jag Joakims casa, för lite tramserier. Det var jävligt avkopplande och kewl. Jag fick lämna Joakim rätt tidigt för att vara oss, redan klockan halv 2 var jag på cykeln hem, det skulle bli en lång dag som väntade mig, med bland annat: Tandläkaren och K E N T !

Halv tio väckte mor mig och replikerade om att jag borde gå upp. En halv timme senare släpade jag min arma kropp ur sängen och åt frukost. Självklart var det munhygien efter detta, en extra lång sådan. Det är galet att man borstar tänderna mer när man vet att man ska till tandläkaren, tänk om man skulle borsta lika mycket i vanliga fall, hur skulle man borsta tänderna om man skulle till tandläkaren då? Väl hos tandläkaren, en bilresa med pappa senare alltså, så försökte de slita ut mina tänder, i alla fall döda mitt tandkött, tandsten och metall i munnen, aldrig en god kombination. Efter påsklovet åker den där nere bort, skönt.

Det galnaste som hände under dagen står ändå min söt syster för. Hon var (hör och häpna) Loungevärdinna för Kent, det var lite smått paradoxalt, här är jag Rickard Stierna, värsta idolen och min syster jobbar för Kent, rent tragiskt nog vet hon i n g e n t i n g om bandet, men gud va coolt!
Hon berättade senare hur galet det varit, Jocke Berg skulle tydligen klippa sig, så Louise fick skaffa fram en frisör och sedan snackade frisören, Jocke Berg och Louise om det ena och andra. G A L E T.

Hursomhelst, för att återvända till mitt sjukligt långa blogginlägg! Jag åkte hem med bilen Louise hade åkt in med, bra tajmat va? Besök anlände i form av Mormor och Henrik (som nyligen hade besökt Saudi Arabien och Kuwait). Det blev en jättegod lasagne och snack, sedan lirade jag och Henrik, Uncharted, sjukt mys.

Efter detta väntade staden, kläder behövdes för kvällen. Henrik köpte några byxor och en ny skjorta. Jag hittade en jättefin vår jacka. Vi drog hem och laddade inför Kent med alla låtar som de någonsin lirat på högsta. Sedan drog vi in till Sporthallen i hstad, och drack några öl i bilen, HAHA. jag borde då fylla år snart så vi kan dra krogen nästa gång ;  D. Vill ta tillfället och tacka min bror, han är bättre än någon annan, han är B Ä S T.

Kentkentkent, YEAH. Det var sjukt bra. Jag studsade som en "Duracellkanin" ute i publikhavet. Det var galet mys, förbandet var katastrofalt med himmel så bra Kent var! MUMS Socker och Ingenting = Magi

N
u ikväll väntar jobb i kassan på Röda Kvarn, med Jeanette och Nicklas! Vem kan ha sådan tur? Haha. Jag längtar nästan! Tack för du tog dig tiden och läsa detta, ville dela med mig av min dag bara, haha.


P U S S E L


Kommentarer
Postat av: Josefine

neeej det händer inte att DIN syster får chansen att snacka med GUDEN, det e ju fan inte klokt!!!!!! Jag hade gjort vaaad som heeelst för att snacka med honom, och så får HON som inte ens bryr sig...nääääe det e inte rättviiiiisssstttttttttt!

Postat av: Anonym

mohaha, tuff syrra du har där ;) jag tänker reta dig och fråga vad du vet om bandet då? ;P

2008-02-23 @ 16:12:05
URL: http://www.mydisguise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback