Passa, passa då, FAN!

Torsdagen spenerades med Maja, det blev ändå rätt alla hjärtans dag feeling trots allt. Det blev mycket Kent, Te och dikter. T a c k för det gumman, det var jättemysigt!

Det skulle vara enklare om du bara ringde hit, och aldrig la på. Jag vet att jag skulle kunna tala med dig tills tiden tog slut, till jag inte andades längre och sedan in i den sista sekunden titta dig djup in i ögonen! Det känns så fel att tala om dig som en gud eller något annat änglalikt. Du har inte varit där när det har behövts. Verkligen inte! Men jag är lika kär ändå.

"Dö för i helvtete KANIN JÄVEL!"
Ja, det  var spelkväll igår, det var sjukt roligt! Jag kände för att äta onyttigheter och bara skratta åt ingenting mitt i natten. Det blev chipsätande och arga aggressions skrik ända tills det började rinna blod ur ögonen. Det blev en sen men mycket givande kväll!


I dag väntar arbete och slit. Men det är inte helt fel, jag börjar klockan 17 och framtills dess är det lugna gatan, helt klart. Tills vi syns snart,

p u s s e l


Kommentarer
Postat av: Anna

hej bumbi :)

Postat av: Josefine

höhö.. vad trevligt med blod i öronen :D mumma!

2008-02-16 @ 15:48:42
URL: http://finii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback