kan inte säga nej

Allt som passerar, drar förbi i ultrarapid. Det är som ett töcken av minnesbilder och situationer.
Delar av den verklighet jag tros uppleva.
Midsommar var magiskt bra.
Ni vet att ingen svarar på sms och man bara ligger stilla.
Då är allt som passerar, drar i förbi i ultrarapid.
Men jag kan inte säga nej, det går inte när du rör vid mig.

Det är söndag, jag vaknade försent och smakar natt i munnen.
Ute skiner solen och jag har i tankarna att gå ut dit.
Till solen kan jag inte säga nej.

Men så blir det att ingen svarar på sms och man bara ligger kvar,
i tankarna och allt som passerar, drar förbi i ultrarapid, tillsammans med trafiken utanför
blir det ett töcken av minnesbilder och situationer.
Delar av den verklighet jag tros uppleva,
och delar av den person jag känner såsom du.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback