- tro mig!

bra dagar och tider

Har precis varit på en pangmysig kväll hos Jenny - det blev goda grillspett av grillmästare nr. 1 kusinen Fredrik och chips så jag blev blå. Fick även träffa Joel, Moa, Adam, Carolina och Viktoria. Dolly - minigrisen hälsade oss välkommna. Minigris my as! Jenny har en liten primadonna på 60 kilo i sitt uterum! Haha! Det lirades spel och sedan vankades det utgång. Joel och Jag agerade chaffisar och jag mötte upp Moa och Joel för att växla några ord innan jag styrde kosan hem. Helt klart en kanonkväll! Tack Jenny!

Dessutom är jag en kostym rikare och min baloutfit kommer ni sent att glömma! Ja, det blev en tur i staden med far och mor helt klart över godkänt. Som grädde på moset bjöds det på fin avslutning på Harrys. Jag är lyckligt lottad.

livet skulle leka - då kom naturkunskapslabbar
det pluggas labbar friskt nu. ska nog kunna lägga dem på hyllan snart.

bra dagar och tider.

Det ordnar sig - tro mig!

P u s s e l

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv Rickard!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback