Hemma med båt katastrof och tantrum

Det är onsdag och jag har varit hemma hela dagen... Jag mådde så illa i morse att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Det blev att ligga i sängen till klockan 12 och sedan var det frukost, Nisse, lunch med mor, sängen, tvn, kvällsvard med mor och nu här. Jag har knappt rört mig i huset alls. Eller, det har jag egentligen visst. På husets vind, i ett desperat försök att lokalisera våra vhs filmer, jag letade dock förgäves och fick ett smärre tantrum i min ensamhet innan jag upptäckte att "Poseidon" visades på canal plussan. Jag låg och tyckte synd om mig själv och tittade på lite båt katastrof och mådde sedan mycket bättre.

I min desperata video jakt ville jag förståss lägga vantarna på familjens enda exemplar på filmen "Den Bästa Sommaren", jag vet, jag vet. Barnfilm tänker du? Ja! Barnfilm, är extremt underskattat. I alla fall Disney är underskattat, jag ÄLSKAR de gamla tecknade klassikerna och de nya såsom "Hitta Nemo".

I går var det solosångsavslutning, eller särskildkurs avslutning. Jag sjöng "Music of The Night", jag vet inte vad jag egentligen tyckte. Jag sjöng fel text och såg allmänt dum ut, MEN o andra sidan fick jag mycket beröm, och det är aldrig fel : D. Sedan fick jag nöjet att språka med min favorit Joel lite, vi var inom en snabbis på stan innan vi sjöng. Väl på plats träffade jag mitt älsk, som jag saknat micket på sistone, mr. Jalhed, han sjöng skitbra senare också, han är en godbit.

image10                                    Tills vi hörs igen, P U S S E L

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL HÖRA MUSIC OF THE NIGHT LIVE!

2008-04-23 @ 21:58:38
Postat av: josefine

haha härlig bild :D

Postat av: filippa

ditt älsk? vem vara detta?? nu blir jag nyfiken

2008-04-26 @ 13:27:22
URL: http://lippshit.blogg.se
Postat av: filippa

AHhhh, nu greppar jag. Hahaha, jag läste det som ditt älsk OCH Mr Jalhed

2008-04-26 @ 16:51:06
URL: http://lippshit.blogg.se
Postat av: Mrs Lovett

Såg dig i tidningen! det va jättebar skrivet! love

2008-04-28 @ 08:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback