Vägen till Göteborg

Det enda förra inlägget resulterade var att jag avslöjade min brist på Skandinavisk kunskap. Jag visste inte vart lusekoftor kom ifrån och lika lite som jag vet det vet jag vad som kommer att hända den närmaste tiden. Jag vet allt som jag ska göra, och att skolan börjar den 22:dre augusti och att jag och Josefine far till Göteborg på torsdag. Men jag vet inget om vad jag vill eller önskar. Igår kändes det helt rätt att flytta ifrån Hstad och fly till ett tillhåll långt bort från civilisation och verklighet. Men jag förstår att även där finns en verklighet, mycket skiljd från min.

Jag var inne på tr3tton, jag tror jag gillar tr3tton bäst av alla affärer i hela världen. Dels för den skitsöta tjejen i kassan, dels för kläderna. Dels för att jag var där med Josefine, det var då planerna för Göteborg byggdes och en storfika på stan mötte dagens ljus. Välbehövligt och mysigt var det. Jag längtar bort och hon ska ta med mig dit.

jag vet vad jag saknar just nu, det är långt borta och jättenära

"Åh gud det gör så ont att nåt
så nära kan va så långt bort. " - Håkan

Nu ska jag ut med vovven

P u s s e l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback