Helg

Det känns mycket bra, jag har nästan glömt bort känslan av att må såhär bra. Det känns som om våren börjar greppa tag i mitt liv, och helgen som ligger framför mig värmer hela mitt hjärta. Jag fikade med min Frida idag, hon är härlig, så förstående, så vacker. Det kändes jättebra att bara sitta där och prata, du är bäst darl.Skoldagen som passerade var dock micket krävande, prov och läxförhör, mattegenomgångar och svenskaarbeten, ni fattar poängen. I morgon är det FEST hos Fredrik, ska bli jättekul. Jag är pepp, pepp och ska försöka få bror mina att fixa alkoholen (A)

Nu blir det sängen, en viss person i min närhet höll mig uppe (det var dock dunermys, T A C K) till klockan 2, sov typ 3 timmar i natt x D

Vi hörs,
pussel

Kommentarer
Postat av: Mrs Lovett

Är såååå sugen på att få höra allt om din helg!

2008-03-03 @ 08:38:03
Postat av: josefiniii

tack för dina upplysnings instuderings frågor, dom hjälpte mig, tror provet gick ganska bra.. får la se ;)

2008-03-03 @ 19:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback