Sommarstart med kärlek

Jag har 7, trogna besökare varje dag. Ni läser fast jag inte har skrivit något på veckor. 7 trogna själar har hängivit 1 minut åt mig om dagen. Det låter kanske patetiskt men jag ser det som ett riktigt framsteg.
I dag läste jag en blogg, där någon klagade på att alla inte är individer och sedan framlade personen i fråga att just den var en individ med mycket egna tankar. Jag skriver detta med vetskapen att jag inte är en speciell egen människa, jag är en klon av samhällets reformer, krav och bilder. Men jag har självinsikten att acceptera det! Vi är inte unika, inte heller är någon förmer än någon annan. Det blir naivt när man ser sig själv som något vidunder och någon gud... Bara för att ni springer runt i eran värld och leker filosofer, det ska väl ändå inte drabba oss som accepterar livet vi lever och försöker leva det? Eller hur?

I dag tar jag sommarlov, S O M M A R L O V! Jag förstår inte för mig själv den fantastiska känslan. Jag tror inte på att den sommaren kommer bli speciell, inte precis. Jag kommer inte förändras, och inget med det. Men jag älskar det, ligga på stranden, berusa mig, sjunga, känna vindarna, jag är redo för ett sommarkaos. Med dessa tankar ska jag bädda ned mig, och förstå trots att vi inte är heliga, speciella eller bättre än någon annan, så finns det för många fina människor att hysa kärlek till än de man besvärar sig på. Så för att avsluta, vi jag tacka Isabella. Som var smålullig på avslutningen idag, men hon var vacker och gav mig en puss och förvandlade en dag. Den dagen när jag slutade 2:an på Sturegymnasiet. Älska varandra nu, och de ni inte orkar med, lägg ingen energi på dem, ty de har aldrig förtjänat din kärlek.

Med många varma

P u s s e l b i t a r


Kommentarer
Postat av: tjejerna från sexpartyt!

HAHAHAHA!!!!! go Rickard vi håller med om det om filosofer!

2008-06-06 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback