Det första jag märker

Det första jag märker är att det är kallt. mycket kallare än igår, - eller så inbillar jag mig det. jag känner mig liten, men det är fint. mina röda fingrar med svart lackerade naglar byter till "When I Need You" - Leo Sayer. jag fylls av en känsla jag ska ta med mig ifrån detta lovet. en bra känsla, en stor känsla.

Det var ett bra avslut på lovet, jag tycker det i alla fall. Det har också varit ett bra lov. Jag mår bra, riktigt bra. Jag skiter i vad jag har pluggat och int pluggat, och att jag gjorde dansglovet som Mr. Sweeney Todd var värt ett helt års väntande.

Jag orkar inte skriva mer nu,
men jag mår bra. Bättre än
någonsin förut.               xxx


Rickard

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback