h-o-s-t-l-o-v

Om man inte har några riktiga vänner,
får man titta på Sailor Moon - själv.

sailormoon-nörd


Jag har höstlov, eller i vart fall önskar jag att jag hade det. För jag har tusen saker att göra i skolan. Saker jag önskar jag slapp. Men det har hitintills gått bra i skolan, i alla fall i ämnen som Svenska B och Kulturhistoria A.... Mindre bra i Naturkunskap och Filosofi, tänk vad lärare gör. Det var dock fint att på sista dagen i skolan höra "Vi ses i november!". Fast, trots det känns det som lovet redan är över och vecka 44 har inte ens börjat.

I dag sa jag adjö till en för tiigt höstromans. Det kändes enklast så, jag beslutade mig för att sluta skada mig själv och istället unna sig en ny. Ja, för om kommunikationen mellan två bara delas av en så kan vi lika väl skita i det.


Jag tror jag har skrivkramp, för som du märker skriver jag helt uppfuckade meningar.
tro mig, jag kommer ha tid att uppdatera bloggen i veckan i alla fall...

P u s s e l

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, för om kommunikationen mellan två bara delas av en så kan vi lika väl skita i det.



amen brother!

Postat av: filippa

du har visst riktiga vänner. Det krävs bara lite kommunikation..;)

Hur har du det? Jobbar du mycket?

puss

2008-10-28 @ 09:10:21
URL: http://lippshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback