och så var det Zeigeist

Du är som en inbyggd kärlek,
instruerad att förstöra mig.
Ja, jag medger.
Du är som en inbyggd kärlek.



Torsdagar sitter inne på en inbyggd skam, en sådan stickande ful skam.
Det är som en tjocktröja man vill dra av för att den kliar så mycket.
Jag har fått en ny kärlek ZEIGEST! Oh, det är fantastiskt. Jag blev instruerad av Fia att lyssna på dem!
Du är magisk Fia, vi har precis samma smak!
Calle Wedar är en riktig godbit, men idag var han nära på att förstöra mig.
Men jag medger att han har rätt - ja, jag borde faktiskt ta tag i allt nu. Projektarbete och så vidare.
Det är bara så med torsdagar, det är en slags inbyggd skam.
men att sitta med Fia på Espresso House är lite som vardaglig lyx, kärlek!




 Oh. De är lika snygga som de är bra ; D
zeigeist




och du vi ses ute i vimlet imorgon, för då firar vi Maja.
18 år
m a g i s k t , e l l e r v a d s ä g e r d u ? < 3

Pussel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback