det är så där mitt i natten

det är så där mitt i natten.
påsklov som tycks ryckas ur mina händer. du vet så där så det gör ont - precis som någon drog med ett rep.
det blir bara trådar och sår kvar i händerna.

fast, det blev lager 157 med Joel och Moa. Det behövdes, rent för att smitta min kassa musiksmak på någon annan.
dels för att uppdatera garderoben. en cardigan rikare i allafall.

jag har inte uppdaterat på urminnestider, och folk har tröttnat. har vi inte alla tröttnat?

det är så där mitt i natten.
jag borde sova och ta ut mer soltid än grådisigt mörker på detta lovet.
gå upp känns som en vånda varje morgon, kan det kopplas samman till de sena kvällarna? möjligt.

man kanske borde träffa någon, någon som kunde få en att tro på framtiden lite.
någon som viskar i örat att det ordnar sig, när det krisar sig som mest?

det är så där mitt i natten,
men jag ska försöka ta till bloggen lite oftare.


Tycker du som jag kan du väl kladda ner en kommentar? För annars ger jag upp.... PERIOD!

Kommentarer
Postat av: Suzie

Bli inte som Josefine nu, hon tog bort sin blogg, den skitungen.

Allt ordnar sig. Jag lovar.

2009-04-07 @ 09:20:56
Postat av: Frida

ÄNTLIGEN en uppdatering! :-D

Postat av: Syster långt borta...

Lillebror: Min ögonsten, min gudagåva! Upp me hakan, och öppna ögonen! - Du är så galet fantastiskt! I heart you! (Jag kommer dåå aldrig trööttna, mig får du dras med hela långa livet... vad du en tar dig för!) - Ses snart.. miss you

2009-04-08 @ 00:54:49
Postat av: Millson

Skriv så att jag kan följa ditt liv lite bättre =) saknar dig till tusen!

Ses om 3 veckor <3

2009-04-08 @ 12:50:04
Postat av: h e i d i

dont give up! för imorgon är det en ny dag! :)

2009-04-08 @ 14:38:28
URL: http://hajdan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fortsätt skriv pöjk!

it's making my day (Y)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback