för ibland lyser allt det där igenom

Och ibland lyser allt det där igenom

att man kanske inte ska misströsta.


Jag har en syster, som jag inte med ord kan beskriva min tacksamhet för.
Vi delar samma humor, vi delar samma blod. Ibland kan tusentals kilometer kännas som en meter och jag önskar jag fick vara med henne ikväll och titta på någon såsig romantiskkomedi och äta centerrullar. Fast det är väl det som är tjusningen med att åka bort, både för henne och för oss här hemma. Det är när man saknar som man förstår - det är väl konstigt? Tur är att skype finns, då är hon ju nästan här - fast ändå inte.


Ikväll tänker jag tillbaka på en fin dag på staden med shopping och fikor. Jag kunde inte ha önskat en bättre dag. Jag tänker även på er som kommenterade


för ibland lyser allt det där igenom

att det finns folk som tror på en.


Ikväll känns Rock Hill närmare och jag kan känna i fingertopparna att våren är på väg. Då menar jag inte bara solen, i alla fall inte bara den på himlen. Jag tänker på det som strålar lite i sin ensamhet på andra sidan av det stora havet. Den stjärnan jag håller ett hårt tag om ikväll.


Kom hem snart, det behöver jag.


för ibland lyser allt det där igenom
att kärlek är vackrast på håll

Pussel


Kommentarer
Postat av: Louise

Älskar dig vännen, från Rock Hill till Halmstad och tillbaka igen tusen ggr! :) SES snart!!!

2009-04-09 @ 00:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback