hemma.

Idag sitter jag hemma med August Strindberg.
eller i alla fall analysen om hans verk "Fadern".

Igår slocknade jag klockan 20.30 i sängen och kände mig allmänt piss.
Det är så mycket man ska hinna nu för tiden. Så mycket jag ska ro i hamn.
Tur är att man biter sig fast och faktiskt gör saker - som idag.

Men allt är inte pest och pina! Det är faktiskt kul att gå till kören och sjunga,
även om jag inte alltid medger det. På söndag är det konsert och jag längtar.
Dessutom har jag inhandlat nya kläder och börjar få upp vårkänslan i garderoben.






idag kikar jag på denna filmen - för den är fin.

P u s s e l

Kommentarer
Postat av: Millson

Först och främst, hata Strindberg! Andra..lust å ses ngt i helgen? Kanske bara kramas lite efter konserten din??

2009-04-24 @ 16:05:26
Postat av: Malin

jag tycker om dig, rickslick! bara så att du vet. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback