:'D

Idag har jag skrattat, så hårt att jag lätt byggde magmuskler.
kinderna värker och jag ler när jag tänker tillbaka på det.

det är klart man inte kan gå och deppa för halsont och ideal som aldrig håller.
jag skrattade, skrattade åt att Liselott inte gillar Mumin, skrattade åt att jag bara gjorde fel hela tiden.
jag skrattade med mig själv åt mig själv.

i morgon är det galaj hos Frida, det blir vin och mys innan utgång på fiesta. Jag längtar och vet att kvällen blir magisk.
jag har min present på G och är glad att jag fick ledigt kvällen. ska dansa och skita i att jag inte riktigt når upp till översta hyllan alltid.

fy fan för att ha tråkigt.
give me sommah lovin' honey!

Kommentarer
Postat av: Malin

<3!

Postat av: Frida

Ja tack för igår min älskling!

2009-08-07 @ 15:21:02
URL: http://missfridanilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Att skratta så är det bästa som finns! :)

Hörde att det var sjukt drag på fiesta i torsdags. Ångrar att jag aldrig gick..

2009-08-09 @ 10:54:34
URL: http://annawijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback