; - )

Det sköljer över mig.
Jag blir apatisk och fryser still på platsen.
Mina skor verkar ha fastnat, jag förstår mig inte på det egentligen.
Människan är ett konstigt djur - tänker jag.
Jag är på Ullared, det i sig är konstigt. Fast att människan är ett livsfarligt djur blir extra påtagligt här. Här blir jag rädd för originalen som roffar åt sig flitar som om de vore lättfångade byten. 
Vi har bytt kaniner och rotfrukter mot en rosa plyschkudde och ölkorv på burk.
Det sköljer över mig - att jag är likadan.

Ja - jag, mamma och Louise åkte till lite nordligare breddgrader idag för att fixa lite för min flytt. Tänk att jag flyttar på söndag. Jag har massor med saker jag inte tagit itu med ännu. Jag skulle fixa en TV, en ny laptop, ansöka om studiebidrag och massor sådant viktigt.
Jag antar att jag inte velat acceptera faktum och därför skjutit upp saker in i det sista.
Det löser sig nog på söndag. Och när jag bor i eget rum ska jag fixa lite mer. Jag ska ta med upp en fåtölj och installera mig ordentligt! Det ordnar sig alltid, det där. Jag ser framemot att flytta med en skräckblandad förtjusning!

Jag var hemma hos Frida och drack te nyss. Hon är sjukt bra.
; - )
Om ni förstår vad jag menar! Haha.

Jag ska lägga mig tidigare ikväll, för imorgon börjar jag packa!

Pussel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback