extremt mild

i morgon är det torsdag
hemska torsdag

kaffe på sängen, jo man tackar!


Jag har dock gjort mixen, för det lovade jag Lisa - dyrt och heligt. Jag har också städat rummet så det är så där kliniskt. Ibland bor det en liten pedant läkare i mig. Ja, läkare - jag kan se honom framför mig. Han lyssnar bara till boogiewoogie, bär 70-tals brillor och har trimmad muche. Han är den som städar hemma hos mig.
Jag badade N och har nu utvecklat fula eksem på händerna. Varför vet jag inte - kanske inte tål hundshampoo? (det verkar dock otroligt då den är extremt mild - märk EXTREMT mild). Dessutom har jag flossat - till och med Fia tyckte jag var reko. Flossa känns så pedanta läkaren. Hjälp - han tar över mitt liv! (låter som en dokumentär - uppläst av den där bruden med knepig dokumentärröst. Ni vet vem jag menar)

Inom en snar framtid kommer nästa profil - Camilla ska få taga plats i strålkastarljustet. Hon får se upp för eventuella påhopp och kärleksförklarningar!

i morgon är det torsdag
hemska torsdag                    - men jag har fixat kläder, så dagen blir nog rätt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback