och nätter ifrån dig

I oktober 08 skrev jag bra skit.

i när juni 09 har tagit upp min tid verkar jag ha fått skrivkramp och saknar all form av omdöme.

då kunde jag i allafall ragga upp någon på studentfesterna, eller låtsas vara cool.

idag kan jag inte hålla en msn-konversation utan att skämmas.

 

MEN, idag väntar lite arbete och utgång - jag antar att det blir bättre med tiden.

jag går dagar närmare min 19 födelsedag, dagar närmare Wendelsberg och nätter ifrån dig.

I natt ska jag, joel och min kamera göra måndagsklubben osäker.

 

oktober 08 skrev jag bra skit,

men saknade bra känsla.

jag tror jag har bättre känsla nu, för att förstå när jag blir svårt dissad.

när du inte svarar och jag blir kvar på min sida av skärmen med ett godnatt.

då är det tur att man kan vara tyst.

 

juni 09 börjar också se sina finaste dagar, med studentfester och dagen-efter-kvällar.

till och med stjärnklara sådana 




P u s s e l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback