sägs det.

det är sommar - sägs det.
jag är brun, utomhus glad och bubblig.
jag inbillar mig massor om andra, det kan inte vara friskt.
särskilt när jag inte känner personerna jag inbillar mig om.

dagarna är xtra fina nu. med vinpimplande som avslutas på solgården,
middag samt bio med syster och ändlösa timmar på stranden.
jag har tagit mitt första dopp och fått mig sommarens första ordentliga fylla.
som har resulterat i både det ena och det andra.

ikväll blir jag hemma, laddar för morgondagens arbete och festande.
Jag och Joel ska göra Måndagsklubben. jag har köpt vin och sprite,
är sjukt laddad. Funderar att dra en sväng inom staden innan jag börjar på jobbet.

det är sommar - sägs det.
jag känner peppen


Kommentarer
Postat av: Ullis

Var du på måndagsklubben förra gången?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback