Panikplugg

Det går åt huvudet.
Studerandet menar jag då


x Teateranalys
x Spanskauppsats 350 ord och spanska översättning 2 A4
x Historia
x Svenska (som jag inte ens har börjat med)
x Körens resedagbok
x Matematik
x Engelska


Bara detta ska vara klart i dag! Förutom Svenskan då

Jag förstår inte vart min tid och ork tar vägen! Allt går lite åt helvete. Det är tur att man har en fest att längta till, då ska vi supa bort våran ångest! Nej, skämtosido men jag känner att det tar emot SÅ mycket nu. Jag önskar jag var i Garda igen, och käkade glass på strandpromenaden i strålande solsken. Nu ska jag begrava huvudet i studier, och förhoppningsvis överlever jag Torsdagen som väntar. Jag längtar till Fredag och Lördag, då blire fest hos Jessica och Johanna, det blir behövligt. Sedan på söndag börjar kretsloppet om igen (FAN, det påminner mig att jag har labben till på måndag att göra klar) och då ska det pluggas.

Tiden går sakta,
du hör inte av dig?

P u s s e l


Kommentarer
Postat av: klara

din lille pluggande stackare. själv har man så gott som ingenting.. :) förlåt, det var taskigt sagt. jag har lite matte att plugga :)

Postat av: Den bästaste i världen!

kanske ligger jag död under en bil... inte konstigt att jag inte kan höra av mig då babe. Påtal om död så pratade jag och mamma om hur vi ville ha det på vår begravning. Och jag sa att jag ville att du skulle sjunga något fint och gustaf skulle spela något och att jakob skulla slänga in någon gitarrlåt.. vad tycks. mamma sa att det va för mycket begärt..vilket jag också tror, för ni skulle sakna mig så mycket att ni skulle gråta sönder er.. nej nu ska jag sluta prata om döden/begravningar.. det e så deppigt. Pusss LOVE!

2008-04-03 @ 19:10:44
URL: http://finii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback