Bland kvällsvard

Jag äter - kvällsvard. Klockan är lite efter halv 7, så nu kan ni titta när jag la ut inlägget och hur fattigt sakta jag skriver. Ikväll får jag besök av två herrar, vi ska ägna oss åt nörderier. Men vissa av oss tröttnar aldrig. Tro mig! På tal om nörderier, förutom att jag har börjat skolan så har de haglat in. Det hittades som tidigare nämnt en stor kartong med Vhs-filmer, denna har nu fungerat som sömntablett. Ja, inte själva kartongen, utan snarare dess innehåll. Jag har tittat på alltifrån "Kalle Blomqvist" till "Mästerdetektiven Basil Mus"... Ja, det låter lika nördigt som det är. Sedan har jag laddat hem den underbara klassikern "Theme Hospital" till datorn! Jag älskar simulationer - särskilt med banal humor. Som just Bullfrog ger till sina spel.


..
Theme Hospital
...
Mr. Basil



Skolan har då börjat. De första dagarna är bara mysiga, och veckan som kommer därpå brukar vara överlevnadsbar, men sedan börjar det - på riktigt. De första dagarna torsdag och fredag har ju som bekant passerat. MEN! Det gör inte alltför micket, vi har ju lugna veckan framför oss (i vilket fall som helst försöker jag övertyga mig själv det). Ska försöka ta tag lite i teorin den kommande veckan. Fille fick sitt körkort för nån' dag sedan, g r a t u l a t i o n e r! Jag vill också kunna säga, "Jag kan köra inom dig, så kör jag dig dit!" - vilka magiska ord. På negativa och positiva sätt (mest positiva ; D)

Jag ska försöka avstå från godis. Alltså, ni borde ha sett mitt missbruk i sommar. Det har varit galet och förresten känner jag mig så duktigt och det är en mycket givande känsla. Det påminner mig att jag borde ta tag lite mera i Projektarbetet också.

"...MEN du kan inte ringa emellan 17,00 och 17,15 för då är jag nere i tvättstugan... JA, det är mycket att stå i"
Mick Taulbot

P u s s e l


Kommentarer
Postat av: maja

Fast du honey, det är inte lika kul att vara potentiell fylletaxi tror jag. Du kommer tvingas till alkolism varje helg för att slippa köra massa :D

Postat av: E

hej din tråkiga töntis varför bloggar du aldrig!?!?!

2008-09-04 @ 17:52:02
URL: http://provocatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback