Festival!

Micket bus = Massor kewl.

Jag har landat i Malmö, det är festival - jag har ätit langos, festat och sett Arash och Timo. Jag har handlat jeans, ätit gott och levt gott. Varje resa jag gör på egen hand börjar alltid med glömska. Ja, jag glömde mitt leg när jag skulle ned till Malmö. Rickard till jorden? Vem kan glömma sitt lägg när man ska till Malmö? Jo, jag. Faktum är att jag är glad att jag har tagit mig ned hit utan att tappa bort mig på vägen. Du förstår, det tog sin lilla tid innan jag hittade kupén jag skulle board:a på tåget. Jag var tvungen och fråga och kände mig som ett ufo. Med andan i halsen, kastade jag mig på tåget och när jag äntligen hade funnit mig tillrätta började tåget rulla. Det rullade förbi timmar och låtar på min ipod. Jag var nära på att somna och tur är väl att jag höll mig vaken. För jag har inte hört talas om att det finns en Köpenhamnsfestival. Och om den nu exsiterar så tvivlar jag på att den skulle hålla hus just denna helgen. Så jag antar att jag ska vara nöjd med prestationen att jag tagit mig hit.



Jag tog mig in på en klubb igår, utan leg. Det var skojigt, för det var åldersgräns 25. Fråga mig inte hur det gick till, men jag vill tacka Lisa och hennes härliga flirtande med vakten. Det blev en trevlig utekväll, jag kände mig klart minderårig i sällskapet, men jag hoppas det inte märktes allt för micket ; D. Det som är mest positivt med denna Malmöresa är mitt kungliga välkommnande. Henrik (storabror) och Filippa har varit värda guld... Det har serverats allt emellan lyxiga middagar till langos på stan. Det har blivit skratt och mys - mina hjältar : D

Josefajn (finii.blogg.se) och jag gjorde i torsdags en underbar resa till Göteborg, läs all the dirty details på hennes sida. Då jag inte förmår att toppa hennes inlägg.

Nu ska jag sätta på mig mina nya jeans och piska bror min i PES, (wish me luck)

P u s s e l


Mera Langos till Folket !

Kommentarer
Postat av: sofia

DÖÖÖÖÖÖ. jag kunde inte sova härrom natten och allt jag tänkte på 06:30 var langos. och nu väckte du suget igen. you whore! love to love ya

Postat av: hanna

LANGOS! LANGOS! LANGOS! går inte att beskriva den kärlek som jag känner till denna maträtt!

2008-08-18 @ 19:27:52
URL: http://hannakohrtz.blogg.se/
Postat av: klara

villvillvillvill också dit! :D

2008-08-18 @ 21:37:05
URL: http://kklaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback