tur är att det är ganska bra

tur är att jag orkar stå fortfarande - och att kulturhistorian snart är klar.
det är ganska bra att det fortfarande fungerar - även om jag sakta har börjat förlora tid.

snart tar vi jullov, men först ska jag kladda ned

x En reflektion i Filsofi
x 3 Naturkunskapslabbar
x En recention på en kass engelska bok


tur är att det snart är studentfest igen - och att jag inte vet vad jag ska klä ut mig till.
det är ganska bra att allt snart är över - jag behöver jullovet!

Kommentarer
Postat av: klara

JA SNART ÄR DET NY STUDENTFEST :D

Postat av: Anonym

JAG VET VAD DU SKA VARA!

2008-12-08 @ 21:57:58
Postat av: Lisehamnen

DU MÅSTE VARA AAANRE!!! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!! du måste!! <3

2008-12-08 @ 23:17:17
URL: http://finii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback