Hemma, vart ligger det någonstans?

Hej, nu är jag hemma från en FANTASTISK resa. Jag kan allvarlig talat inte med ord berätta hur det har varit för just nu sitter jag och bubblar som en bubbelpool med massa härliga känslor. Det har varit en lång dag i en buss idag. Jag är jättetrött och kommer nog att gå och lägga mig snart. Jag vill bara ta tillfället att tacka ALLA mina vänner i Nova Cantica, ni är min familj och utan er skulle jag inte fungera. T A C K
Jag ska försöka skriva ned vad jag gjort alla dagarna och fixa fram lite bilder i morgon, men jag är på tok för trött för att skriva ned allt detta ikväll.

P U S S E L

Kommentarer
Postat av: josie

Yeeah önskar att vi kunde göra en liknande resa med klassen, men det kommer nog ikke bli av.. suck..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback