I'm your friend too, Mister Todd

På något sätt skulle vi kunna likna det vi påhopp och på ett annat ett mindre vänligt sätt att visa intresse, Josefine Lisehamn, den var till dig. Det är Torsdag idag, det måste bara bekräftas som den sämsta dagen på veckan, schema är som följer:

x Historia
x Svenska
x Matte
x Spanska
och som grädde på moset, så är dagen slut vid 16 tiden. Lycka i sin renaste form? Skulle inte tro det. Hursomhelst, dagen var inte totalt misslyckad, ni kan nämligen denna dagen strycka bort spanska på schemat, och glädjs, dagen blir så mycket mer överkomlig. För att sedan lysa upp dagen lite extra blev det en fika tsm med: Jessica, Alexander och Johanna, micket trevligt. Det resulterade självklart i shopping senare och ett linne införskaffades för 150 riksdaler, en summa jag kan lägga ut utan att känna någon skuld : D

Snart, så snart att det har börjat klia i fingrarna, snart kan jag skrika I T A L I E N! Ih, jag är så peppad och efter mitt och Joels peppsnack i går kväll så är jag galet mer pepp än innan, peppad som peppe eng pepp typ : D. Det ska bli jätteroligt och jag vill verkligen åka utomlands, nya kulturer och nya erfarenheter, det känns helt rätt i tiden, och jag kommer vara så nöjd. Dessutom har Maja lovat att vara tönt med mig en hel dag : D, det blir Gardaland, nöjesfält molto, vi ska ha med skabbkläder och SPRINGA som teddybjörnar på heroin inne på fältet, en HEL dag. Och alla konserter etc, lever man inte ett fantastiskt liv så säg!

Nu blir det sängen tror jag, måste ladda inför teatern i morgon, ska läsa igenom manuset en sista gång.

Sov sött nu : D

P u s s e l



Kommentarer
Postat av: mrs lovett

oh, mr todd, you're warm in my hand. Hoppas allt är toppen där hemma! Jag lever livet här iaf :) sol o bad ca 26 grader lyckas väl snart bränna mig.. Haha men de e hur mycket sprit o mat man vill ha! Love it! Love mrs lovett

2008-03-14 @ 12:46:24
Postat av: madeleine

jag vill också åka utomlands! och vi måste ju byta msn unge herrn (: puss!

Postat av: Josefine

HAHAHAHA! Jag gissar påhopp.Every chance I can get! Höhö :D

2008-03-15 @ 12:02:04
URL: http://finii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback