"Vi Kommer att Dö Samtidigt"

Att vakna klockan 13:00 på en tisdag och vara helt ledig, det är något som man sällan upplever. Jag har stängt av mina element på rummet, öppnat alla fönster, det blåser halv storm härinne och säkert pumpar ur mina högtalare. Det känns som om detta blir en bra dag, till klockan 16 ska jag bara ta det EXTREM lugnt, skiter i svenskan, skiter i spanskan, skiter i matten. Idag är det bara jag. Jag är så pepp att det bubblar i hela magen, och trots att jag pajar allting i min närhet så är denna dagen mer värd än någon annan denna veckan.

Helgen var kanon, verkligen kanon. Festen hos Fidde var DUNERBAR, fikan i Lördags var jättemysig, bubbel. Lördagskvällens arbete gick dunderbra, jag fick bara -1 i diff och i söndags blev det övningskörning och en jättetrevlig stund hos Joakim, Dreamcast och annat trams, TACK.

Måndag var precis som vilken måndag som helst, kören och skolan. En mycket bra dag, lugn och melodisk. I dag har jag bara vaknat till underbar musik, dagens låtlista:

"Vi Kommer att Dö Samtidigt" - Säkert
"Så mycket bättre" - Ted Gärdestad
"If You Want To Sing Out, Sing Out" - Cat Stevens
"Och Jag Grät Mig Tills Sömns" - Säkert
"Collide" - Howie Day
"Du Kanske var På Holmön" - Säkert
"Någon Gång Måste Du Bli Själv" - Säkert

Säkert dominerar min lista, men låtar som "If You Want To Sing Out, Sing Out"  och "Collide" måste få vara med idag. Nu blir det en sväng ute, med Nisse och kameran  c(  :

P U S S E L

Kommentarer
Postat av: sofia

jag älskar dig rick. och du har världens bästa musiksmak ;) you can do what you want, the opportunity is on!

2008-03-04 @ 20:11:52
Postat av: klara

häj rickaad :)

Postat av: klara

duu, jag behöver lite info! har missat två danslektioner nu pga sjukdom. men de e dan på fredag va? :)

2008-03-05 @ 19:44:50
URL: http://kklaris.blogg.se
Postat av: -

collide är bra :)

2008-03-21 @ 19:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback