"Jag hämtar tändaren!"

Nu sitter jag här med Louise. Det är fredag, det regnar och min mage beter sig som en sur 65-åring. "Skuldra" - säger Louise tar sig för halsen och utropar: "Vissa ord gör ont att säga"... Hon skrattar åt sig själv, och fortsätter säga just "skuldra". Vi har båda halsont, fast min infektion sitter i halsen, Louises utanpå (man kan se bulan : D ) Vi har en föräldrarfri helg, det är fint. Fint på det sättet att här är lugnt, ingen dammsuger, ingen diskar och ingen ber en att skynda sig. Förvisso blir inte disken gjord, det är lite dammigare här en annars, men lugnt blir det och det är det man egentligen eftersträvar!

Vi spenderade gårdagen framför en fransk film, självklart! Det är vår nya grej, vi leker kultiverade och tittar på fransk film igen. Vin, ost och kex saknade vi, men en sur svartvit hund fanns med i bilden. Nästa gång blir det basker tycker jag! Louise sa att hon ville ha en röd scraf, stämmning sa hon sedan. Efter filmen tittade vi på bilder på datorn
- det roliga var att det började med festbilder på Louises kompisar och roliga bilder på familjen. Inom en kvart sitter jag och min stora syster framför en liten vit skärm iförda glasögon och sjalar med tändare och ficklampor och leker med "PhotoBooth" som Louise har på sin Mac. Jag vet att det bor en liten ful kille i mig, som aldrig klipper naglarna eller äter sunt, men inte tusan visste jag att min syster också hade en sådan liten "inneboende".

Fjantar

Ok, denna bilden var den enda vi kunde vara eniga om att lägga upp. Tro mig dubbelhackorna sparar vi till oss själva. Gash, jag ska gå en sväng med lilleman sedan ska jag återgå till sängen och mitt penisonärsliv.

P u s s e l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback