American Idiot

på sista tiden har jag levt som i en Amerikansk spelfilm


  • jag har blivit hämtad i bil från mitt hus av en stilig kille
  • jag har ljugit om min ålder
  • jag har haft en "åh-det-är-synd-om-mig" dag och ätit Ben n' Jerrys
  • jag har inte köpt godis utan en chokladkartong
  • jag ska gått in för min utklädnad till festen imorgon så att jag nästan satt mig vid symaskinen.

ok, så det låter som jag spelar den brunhåriga bimbon. Lindsay Lohan kanske skulle spelat huvudrollen. fast, min och Joakims date (jag har blivit hämtad i bil från mitt hus av en stilig kille) slutade i Neverending story och intense godisätande.
idag köps det alkohol och laddas inför fest,
och så pluggar jag lite, faktiskt.

P u s s e l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback