sönderdag

Söndagar, då infinner sig alltid en ångest - det är väl för att jag förstår att jag inte gjorde allt jag borde gjort i helgen. Jag vet inte, men jag förstår att jag har gjort mycket kul och studerat på tok för lite. I fredag fick jag lite kvällsgäster, filmkväll med käk, det var kanonmysigt! Jag hoppas att maten och sällskapet var till välbehag, och jag hoppas att jag kan vara värd till en liknande träff inom kort. I går, lördags skulle det ha varit fest i Oskarström, men det gick åt pipan. Min hals och mitt huvud tillät mig inte - kanske såhär i slutändan kan det kännas för det bättre. Jag låg hemma och tröståt min morotskaka istället. Nu är det söndag och jag tänker på läxor, arbeten, körkortsteorier och måsten. Jag tackar mig själv också, för att jag presterade såpass bra på Naturkunskapen, vem kunde tro att jag skulle förstå joner och molekyler till sist? Inte jag.

Fast, man får se det från en positiv sida, Engelsk är ju lite paradämne, jag ska fixa provet imorgon. Dessutom har jag tjänat 500 riksdaler i helgen, vi sjöng på Länsförsäkringar, det gick jättebra. Jenny Kallur var på plats, och jag som är kändiskåt var tvungen att få en autograf med mig hem. Hon tyckte jag var duktig. Det var kul! Sedan tog jag mig i kragen och beställde skorna idag. Det känns kanonkul, jag älskar dem. Hoppas bara storleken var rätt nu...

Jag måste ut med Lilleman nu, hittade Lasses "Efter Nattens Bränder" i Cd-havet föressten, äntligen.
Mr Vinterdäck följer med ut alltså!

ps. J A G L Ä N G T A R T I L L T I S D A G S Å J A G D Ö R,
jag får gå på festen med skolans snyggaste brud, : D


P u s s e l


Kommentarer
Postat av: mrs lovett

Tack själv, love!

2008-10-05 @ 19:00:01
Postat av: klara

haha skolans snyggaste brud :D du är söt du. skolans fullaste brud kanske ;) jag vill ha nästa fest nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback