Det har väl med hösten att göra...

Jag hatar att bli förälskad, det är så förlamande, och jag känner mig så dum. Det händer inte ofta att jag blir riktigt kär, men jag tror jag blivit det. Men hur i himlen vet man det? Jag menar jag är väl inte mer kär än igår - och jag känner inte ens personen i fråga. Är man kär då? Eller som Josefine säger, betuttad? Jag vet inte. Men det har väl med hösten att göra . Fråga mig inte, jag har inga svar.

Det var temadag, jag var i en knepig sinnesstämmning, jag vet inte varför. Det har väl med hösten att göra... Det blev en galen fest med tårtbak och tävlingar. Jag är inte gjord för att baka - inte tävla fysikt heller. Fast, jag hade kul ändå, jag menar det kunde varit värre - och dagen avslutades med Mean Girls, klassfilm med andra ord. I morgon är det skolfoto, det blir skitbra. Jag hoppas det i allafall.

Fan, du är vacker
det har väl med hösten att göra.

Fråga mig inte, jag har inga svar, men jag hoppas det i allafall!

Pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback