... för hon sa:

i en liten skala vill jag tillbaka,
du får mig på fall - om och om igen.
fan!

Det är höst nu, lite mer höst än i går, lite mer höst än sist. Jag hatar när jag fryser, men jag älskar hösten. Filippa säger att det inte är bra att hata, men om hon lägger ut sådana taskiga bilder på nätet kan hon ha att jag säger hata. Gasellen var galen idag, det fanns bara en träning: magmuskler och kinder. För jag skrattade, som aldrig förr.
Sofia sa att hon gillar mina blogginlägg, men hon tyckte att jag kunde korta ned dem... Jag försöker idag.
Jag önskar det var februari igen, för i en liten skala vill jag tillbaka, den 2:dre februari var bäst. Jag älskar Hanna Kvarnsäter, bruden du får mig på fall, jag skrattar åt allt som du härleder till komik. : DI veckan har jag undrat om hösten kommer om och om igen eller om det är året som går,utan att hösten behöver bry sig. den står alltid på kö, men nu får den "blomma ut".

Jag har inte gjort läxan till i morgon, fan!

pussel




ps. detta var typ årets sämsta blogginlägg
jag skriver ett imorgon, som kompensation


Kommentarer
Postat av: Filippa

bra! Kontuinitet! :)Hur fan det nu stavas. Förresten så hatar jag också ibland, men det är inte bra för det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback