du vet som tisdagar i sig

det är tisdag
du vet som tisdagar i sig.


Jag är inne i en studiedepression och orkar sannerligen inte sätta mig ned och plugga. Det är inte så att jag har alldeles för mycket att göra bara att jag saknar motivation. Hoppas finna den under huvudkudden i natt och attackera onsdagen med lite råg i ryggen. Men jag har fört några skepp i land idag, i alla fall lite praktiskt arbete.


I dag efter en filosofi lektion jag vill glömma bar det ut på staden. Först en stund med Malin och sedan för mig själv. Fyndade på Carlings och snackade länge och väl med snygga Majsan. Så nu är jag en ziphood rikare och endast 199: - kronor fattigare på en tröja som borde gått på 600 +. Efter detta inhandlades semlor som jag och farmor sedan fikade på hemma hos henne. Fick med mig en liten Nisseman hem och sedan stod solosång på schemat. Mycket avkopplande.


Nu laddar jag för imorgon.

- eller försöker i alla fall.


Pussel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pussel på dig.

Åh, jag tror att hela klassen är allmänt trött på skolan. Kan ni inte ha en till föreställning? "Lyckliga gatan 2"?

2009-02-25 @ 21:35:52
Postat av: Suzie

Det var jag som skrev :P

2009-02-25 @ 21:36:11
Postat av: Malin

zippen > tretton-skjortan!

bra val!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback