intermezzo

Jag är tillbaka och denna återkomst kunde inte vara mer lämplig. Efter ett "intermezzo" av influensor, föreställningar, arbete och godiskrängande är jag tillbaka.
Jag blev då smittad av den beryktade vinterkräksjukan - tack gud!

Sedan i torsdagsmorse har jag legat till sängs, som ett apatiskt objekt. Inte rört mig och försökt till min milda grad att härda ut, idag vaknade jag med lite mera kraft och ska spendera dagen framför lite studier och ikväll ska jag bryta mig ut ur mitt sociala fängelse och träffa Frida. Det vankas hyrfilm och snack - I like.


Så i ett sagoland av snö har jag varit allt ifrån mänsklig och tittat på så mycket film att jag inte visste vilken skådis som var vem. Dessutom har filmer som jag redan sett passerat näthinnan lite för många gånger. Idag har jag ångest över allt jag inte gjorde under lovet, men i hemlighet klappar jag mig själv på axeln för det fina jag uppnått med diktboken. Det ska nog gå i hamn någon gång i mars. Dessutom ordnar sig saker, jag har gått i skolan i snart 12 år, inte fan har jag ramlat ned med ett enda IG och tror fast på att jag fixar allt.


Kanske man borta utrota lite ångest och skrida till verket?

- Kanske inte


P u s s e l


Kommentarer
Postat av: sofia

vi kan klappa oss på axlarna och överallt annars och säga "grattis vi fick g i matte b" HOHOHOHOHOHO

Postat av: Malin

intermezzo är årets ord än så länge, jag älskar peter bengtsson! om han är för polygami kan vi gifta oss med honom tillsammans.

2009-02-22 @ 23:12:20
URL: http://perfectspring.blogspot.com
Postat av: Frida

Skönt åh se att du ÄNTLIGEN har uppdaterat.

2009-02-22 @ 23:24:23
URL: http://missfridanilsson.blogg.se/
Postat av: Systeryster

Lillebror, min gudagåva! Bra att du känner dig bättre! Saknar att äta gotte me dig..! Have I told you lately that I love you? Isf: I love you!!!!!

2009-02-23 @ 04:03:21
URL: http://louisestierna.blogg.se/
Postat av: Suzie

Hemtenta i islam kanske kan få dig på bättre humör? :P

Du får inte IG i något ämne, tro mig :)

<3

2009-02-24 @ 08:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback