att gå upp tidigt

Det är det här med att gå upp tidigt.
Det är litet av en plåga och veckan har varit lång - blir ingen utgång för mig ikväll. Nej, jag ska sova.
Jag ska till konsten innan vi börjar med musikrepet - ska söka hjälp hos mina kära stureiter.

Igår tog "De Halvt Dolda" slut, det var med gråten i halsen, värme i magen och sorg jag lämnade det bakom mig. Fina, fina Jonas har gjort det omöjliga - toppat sig själv. Jag och Malin delade denna "serie-upplevelse" och nu så här i efter hand vill jag inte dela det med någon annan.

Det är skönt att jag har gjort saker, nu kan man lägga grejer bakom sig.
Idag ska jag och Joel beställa kläder. Det är fint

Det är det här med att gå upp tidigt.
Det är litet av en plåga och veckan har varit lång.


Nej, nu måste jag köra till skolan så jag inte blir sen

Pussel


Kommentarer
Postat av: N

Inge kul alls att gå upp tidigt :P hihi

Postat av: Anonym

Men HALLÅ SERIÖST nu suger din blogg igen, UPPDATERA FÖR FAN

2009-02-07 @ 20:03:25
Postat av: Suzie

Uppdatering krävs :)) <3

2009-02-12 @ 08:51:36
Postat av: it's sofia bitch

vilken tråkig blogg!!!!!!!!!!!

2009-02-18 @ 21:20:05
URL: http://mydisguise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback