...

Jag lyssnar på 'elden' med Lasse på rummet,
här är det kvavt och väggarna suktar efter syre.
Önskar att jag kunde bli trött. Bara i kväll liksom.

Så blir inte morgontimmarna så hårda att uthärda


Såg twillight igår, så djävla bra den var! Jag blev verkligen positivt överraskad.
Varken någon av skådisarna var svåra att titta på heller. Hallå ögongodis!
Skulle gärna bli bortrövad av någon i kärlekens namn, fast det är väl därför man har filmer - så man kan önska sådant.

Jag och Linnea tog bilen till Ängelholm. Vi övade inför ett bröllop som ska äga rum den 30 maj.
Hon är för bra den där Linnea Lundborg - jag hade kanonmysigt.
Tur att det finns folk med hjärnkapacitet kvar på jorden!··i morgon är det tisdag, det var favoritdagen i 2:an - nu ser jag rött vid namnet.
Dans och Filosofi.
Alltså, en svajande full kossa och en evig analys om något jag inte förstår.

Idag önskar jag att jag var någon annanstans med någon som tror att det går att flytta på berg och bygga broar över kärleken. Fast när jag öppnar ögonen sitter jag i fåtöljen framför datorn och stirrandes på en vit pulserande skärm
med en blinkade orange msn-konversation där någon säger
' det ordnar sig '

jag hoppas du har rätt!

Pussel


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså, en svajande full kossa och en evig analys om något jag inte förstår.'""





Hahhaa, KanonKul!

2009-05-19 @ 10:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback