hetsa inte avtal

jag gjorde ett tyst avtal med mig själv idag. att lägga mig innan 22.
utvärdering: mindre lyckat.
däremot fick jag gjort 1 filoreflektion, 2 labbar och skickade massor med viktiga mail om utbildningar, betyg och bröllop.
snackade med Fia på msn och förstod då att jag bara inte kunde banga "hets-glassätning" och skitsnack.
till och med jag blev grov i munnen och Fia förgyllde en ganska tråkig tisdag.
imorgon väntar modevisning, jag ska gå med Amanda - så jag ska klä mig sniggt.
sedan prov i idrott, som jag inte pluggat så mycket på. ägnar dagen åt det i morgon mellan 11 och 14 typ.

ska springa i säng nu, för att liksom inte rubba min skönhetssömn. ska bara göra lite saker och sånt.
vi får se
kanske lägger jag mig innan 1

Pussel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback